Saturday, August 1, 2009

uwaaaaaaaaaaaa!!!!tensionnnyeee...!!

nak tau kenape tension??!!
  1. aku bli beg online tali die putus!!--->hmm...tgh tunggu triplee bee tgk stock baru...huhuh
  2. arini pegi kl banyak bebenor road blocknye!
  3. sampai kl banyak pulak jalan tutup!!!ape kes?!uwaaaaaaaaaaaaaaaaa......nape aku taktau arini ade "pickett"????????????cam haram!!!!!!tapi takpe, my boy ckp kat area istana je, dorg nak anta memorandum...
  4. sampai kat klcc(pc fair) bli kamera "sorry amoi color merah kene tunggu pukul 5!tgk jam baru kul 130!ok tak pe, sanggup tungggu...jalan g klcc..pusing2 caqqri perfume...huhu..ok da nmpk yang berkenan, sok nak bli tinggal sapu!tup2 tak sampai 1 jam kedai camera bunyi ckp da samp.ok...next destination...
  5. semua house nak survey cincin...nak masuk jalan TAR mmg jem la, ade pasarkan...hmmm...sampai depan semua house tutup???eh tak percaye, pegi parking...pegi lagi depan tuh, ade org kat dalm, tapi kedai semua tutup!tgk jam baru kul 5 lebey..apehal tutup plak??taknak untung ke tutup weekend!arini bukan public holiday!sengal~~~
  6. my boy ckp takpe kite jalan g sogo jerla...kuar dari celah pasar tetibe mata aku sakit!!!eh, kenape ni pedih sgt ni!!!laaaaaaaaaaaaaa.................aku jalan kat tempat FRU sembur gas pemedih mata!!!!!!!!!!korang tau!aku menjerit dan2 kat situ!rupenye, dorg wat pickett kat jalan TAR!!!!!!DAN2 aku mara boy aku!kate kat jalan istana!!haahha..aku ni pun satu, mara die, die bukan yang ajurkan pickett, sian jer...
  7. jalan jugak tuh lintas keseberang nak betulkan kasut, sambil tunggu sempatla aunty sebelah aku borak pasal hal yang baru berlaku 2-3 jam sebelm aku tibe..."oooo...ini ari aaa..paling besar punye oooo...ramai org!"...huhu..patutla...adoyai, lame pulak pakcik ni betulkan kasut aku...malas nak tunggu nak gerak la pegi sogo.
  8. tgh jalan tuh, fru ngan bomba lalu lagi, simbah lagi gas pemedih mata sepanjang2 jalan TAR tuh!!!!!bodo ke?!datakde rusuhan tak payah la simbah!!aku sampai muntah tepi jalan!!!mampus taktahan bau cam jahanam!!!mata aku da berair2 da!!mengamuk aku ngan bomba tuh!nak halau perusuh pun time ade rusuhan da la!time da takde,....udah2 la!menyusahkan org awam!
  9. sampai depan sogo!!sogo yang besar pun tutup!!!!!!!!!!!!!!!!!!uwaaaaaaaaa!!!!hampehnyeeeeeee...........
  10. jadi kami tukar plan...midvalley....sementara nak pegi midvalley pusing cari jalan keluar sekali terjoin FRU ngan polis lorr.....hahaaaah....tgk dorg berkumpul kat masjid negara!heheh...
  11. sampai midvalley nak bli suar keje....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............aku arini mmg sik nak nangis jerk!!!semua semua takdek size!!!!!!
  12. conclusionnye..arini adelah ari malang bagiku!!huhuhuhu.....
  13. tapi ade satu yang menyedapkan ati aku..........taraaaaaaaaaaaaaaaaaa.............aku dapat bli kamera sony-cybershot dengan murah di pc fair dan mendapat semua adiah2 yang berkenan...termasuk sony mp3(2GB).....


...sw33tpinky...