Wednesday, July 29, 2009

shopping...shopping...shopping...

yearh...dalame tak menulis nota di laman blog ku ini.. yerla org melayu la katekan...awal2 jerk xcited..lame2...tu yang kuar pepatah "hangat2 tahi ayam"... hikhikhik...ngata diri sendiri takpe..bagi kesedaran sivik jerk... "shoping....shopping...shopping..." ini sebenanye tajuk speech tuk presentation next week tul class bel. haaha....alang2 nak present so aku kene praktikkan...shopping online!! yearh,....aku menjadi terikut dgn cousin ku dila yang mengajar aku ape itu shoping online.... yang terbaru aku sedang menanti untuk kedatangan beg ala2 channel gitu...nak tau cam ne?? taraaaaaaaaaaaaaaaaa.............


hikhikhik....aku suke pink color!so setakat ni koleksi hanbag takde lagi color pink...ade pun da tak digunakan lagi...jadi inila koleksi tahun ini... thanks for anna @ tripple bee kerana barangan anda semua adalah barangan kegemaran saya,... actually sblum da try bli beg dari bloger yang same..cuma kelewatan meng "order" beg da out of stock.... tapi tak pe ade hikmahnye...aku dapat beg lagi cantikk......yipppeeeeeee!!
***sw33tpinky***