Thursday, July 2, 2009

...Train...ohhh.....Train....


Arini masuk ari ke3 aku naik keretapi tanah melayu (ktm) pegi keje...huhuhu...yerla kete bagi along pinjam sbb die mengajar kat kedah..
Ari 1st ok lagi...ar kedua pun stil ok la...aku siap ckp kat bf aku, arini ari kedua naik train cam rase da kurus jerk...ceh!pepagi kene gelak..bukan nak bagi support...hampeh..yela perjalanan kaki dari train subang tuh ke opis tak jauh pun..setakat lintas jalan besar depan subang parade da sampai...
jimat sket la...pegi ibu anta sampai kat teluk pulai ayah amik...
tapi yang takle blahnye..msalah dengan train ni....pagi tadi elok aku pegi keje da wangi2...hilang sekelip mata bau2 yang aku sembur...huh~ kalau takat berdiri 6 stesen tuh tak la aku heran sangat...kalau delay still boleh terima...terima2 pun membebel gak la mulut aku yang tak reti diam ni..tapi yang pagi tadi punye kes aku langsung tak leh terima....!!!!!!!
train takdek aircond!!!!!budus!!!dala train tuh aku rase senantiasa mcm sardin tin bergerak..korang bayangkan!!!mane ade tingkap yg bole dibukak?!!kadang aku pk dorg ni tak pk la mase buat train tuh,atleast watla cermin automatik kalau taknak org bukak sendiri, time tadek aircond dorg bukak sket!ini tak...aku da lagi tinggal 1 stesen boleh plak die stuck lame kat s.alam!!cam jahanam!!!da takdek aircond lagi nak stuck!driver turun bukak tingkap train pkai kunci! tapi tuh pun aku rase tak berbaloi!tingkapp tuk satu gerabak die bukak 2 jerk!pastuh angin taklepas masuk..mane taknye..tingkap menghadap atas!sengal~~~ngeeeee.....
Balik pun takdek jugak aircond nye..apela malang nasib aku arini naik train..hhuhuh...ni baru ari ke3 ni...camne la nak menempuh selama 5 bulan ni...huhuhu...


...sw33tpinky...