Thursday, August 27, 2009

Alahai...kek lapis Sarawak......


Tetiap tahun aku mesti nak kek lapis sarawak...knape ntah...arini tetibe dapat email dari member untuk tempahan kek lapis sarawak aku...waahhhhhh....sgt teruja....
tapi tak terus tempah,almaklum aku ni cerewet...takut tak sedap!hmmm...payah camni...
ade tester tapi takle rase puase...camne yea???
balik uma try tyn ibu..."ibu, kawan2 ibu ade jual kek lapis sarawak tak?" ibu jawab..."hmm...tak pasti...bli la online"...
soo...pas bebuka aku start mencari kek lapis sarawak ku....mmg banyak terjual..tapi dealer semua kebanyakkannye dari bumi kenyalang...da name pun kek lapis sarawak...huhu...
selain cerewet dgn rase...aku kalau bole nak yang cantik corak die!heheh...merepek kan...tapi tu la hakikatnye....heheh....ade banyak aku jumpa dlm internet tapi......tertulis ini....harap maklum,tempahan telah ditutup...dan ini...semua tempahan sila buat sebelum 19hb august...uwaaaaaa....arini da 27hb....
takpe la...sok tempah jela kek oren pelangi tuh....nak blikan satu hal nak mencari plak...
alahai..........kek lapis Sarwak........


...sw33tpinky...