Thursday, June 25, 2009

Si tembam "Dahlia Hanim"



Just received this pic yesterday nite send by her mom. Xcited aku mintak gambar die pakai tuala tuh sbb bathrob tikus tuh aku bg adiah sempena arijadi budak tembam ni berumur genap setahun bulan May arituh. Mama die msg bagitau budak tembam ni da mcm Darth Vader bile pakai bathrob tuh, tuh yang aku beria suh anta gambar.
Hahah..kecik2 budak ni da macam aunty2 die..da pandai posing!Actually dis cute girl anak cousin aku...da semua yang da kawin die jerk baru ade baby..n one more thing paling dekat ngan kitaorg..so, kira die pun da mcm anak buah aku gak la..she call me "mama win"..hehe..
Kalau nak diikutkan koleksi gambar budak ni paling byk skali dlm laptop aku ni..dari die baru umur 2mingu till now...setahun sebulan agaknye..hkhikhikhik...



Rindunye ngan budak tembam ni...Pink dress yang die pakai kat bawah ni mase die punye birthdy celebration.comel kan??mmmuuah....cayang lia..



...sw33tpinky...