Sunday, June 21, 2009

"Happy Father's Day.."





21hb Jun 2009..Hari bapa sedunia!
Semalam aku beria2 ajak ibu pegi Jusco Bukit Tinggi pergi cari adiah tuk ayah!
Penat pusing satu Jusco taktau nak bli ape! Ibu suggest bli kemeja lengan pendek tuk ayah..katenye senang nanti nak pegi knduri takla asyik pakai baju batik je katenye, ayah complaint panas n one more thing yang tak le blah, ayah kate pegi kenduri pakai baju batik kalau keduri tu kat hotel or dewan jerk..plak da..
Jadi aku pun anak yang solehah dengar la kate ibu, cari kemeja lengan pendek..
Semua yang ibu pilih aku tak berkenan, yang aku pilih die plak tak berkenan..da penat ni pusing satu Jusco, abis semua kedai kitaorg redah!
And Finally...
Jam dekat pukul 7.00mlm aku terjumpa satu baju..wah!
Nak kate sale tak jugak, tapi aku rase harge die amat berpatutan dengan baju tuh!Aku terus menjerit panggil ibu.
Yes!kali ni pilihan aku disukai ibu!Aku pun suka gak!Ibu takut size tak masuk ngan ayah, abis didera promoter Jusco tuh jadi model, budak tuh dengan muke cuak ikut jerk..huhu..cian die.
Tanpa pk panjang kami pun bayar...inilah yang aku bli untuk ayah!hehehe....


Tadi jam 5.30 ptg kami menyambut ari bapa..hikhikhik..kunun wat suprise tuk ayah la. Along suh ibu masak rendang ayam and udang+daun bawang masak lemak..sekali sampai uma, ibu msak lempeng!!hahahaa...takle blah...ibu kate takut tak sempat, masak rendang lame..
oklah tuh!minum petang..hikhikhik.

Along bagi adiah die dulu...nak tau ape ayah dapat dari die?haaa....kat bawah ni la...

Ape tuh??PS2!Ni sure kes sebab, kitorg adik beradik + ibu mmg suke main game kat laop ngan PSP. Ayah selalu complaint nak main ape...hah..skang da ade pS2 sendiri..so pas ni takle nak complaint lagi die takde bendenak main...hikhikhik...aku pun bleh tumpang sekaki..
Along pun siap stanby blikan cd game ikut kepakaran memasing..aku dapat cd Barbie!!yeah!!semua pink dalam tuh...best giler!

Begitula ceritanya...Selamat Hari Bapa..Ayah!
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..Amin...

...sw33tpinky...